KRAINA

Thayar

Fraduna 

Vedovania

Hypavala

    Ianiferia, podzielona jest na trzy różne krainy oraz wyspę. Jest miejscem określanym jako oaza pełna tajemnic i jeszcze nieodkrytych zakątków. Otwiera swoje ramiona dla wszystkich, pragnąc, by każdy znalazł w niej miejsce dla siebie.
Każda część Ianiferii charakteryzuje się innym klimatem, kulturą i rozwojem technologicznym, co pozwala na sporą różnorodność tworzenia postaci i wątków. Staramy się nakładać jak najmniej ograniczeń, dlatego nie ma problemu z dodaniem od siebie jakiegoś innego miejsca zamieszkania twojego bohatera. Pamiętaj jedynie o realiach w jakich się znajduje, by zachować spójność świata przedstawionego.


Ziemia Niczyja 

            




Ziemia Niczyja to miejsce specyficzne pod wieloma aspektami znajduje się w granicach Vedovanii oraz Thayaru. Jak nazwa wskazuje, nie należy do żadnego z państw, jest swoim własnym, osobliwym kawałkiem ziemi. Strzeżona jest od strony dwóch państw ze względu na potencjalne zagrożenie, które może się stamtąd wyłonić. Znajduje się tutaj wiele otchłani, jaskiń, ale i dawnych bloków mieszkalnych, a raczej ich szczątki, które obrosły roślinami. Ciężko tutaj znaleźć żywą duszę, najczęściej w głąb Ziemi Niczyjej za wiele jednostek się nie zagłębia. Najczęściej spotkać tutaj można dzikie zwierzęta, szczątki maszyn, padlinę, ale i członkowie korpusu zwiadowczego przychodzą do tego miejsca. Jeśli spotkasz jakąś żywą duszę, to najprawdopodobniej jest to wysłannik The Aukard, chociaż nie brak i ciekawych wrażeń przechodniów.
Największym niebezpieczeństwem czychającym na tych ziemiach są Imery - resztki istot, którym udało się przeżyć Wielką Wojnę. Władają zwodniczą umiejętnością upodabniana się do jednostki, którą skonsumują, przejmując nie tylko jego wygląd zewnętrzny, ale również głos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz